doggymadness.



Nu e jag hemma i tråkiga Ekenäs igen utan mina små hundar. Vi har haft några otorligt mysiga dagar i Salo, det har varit riktigt underbart. Vi hann också besöka gymmet i Salo några gånger, eftersom att vi fick varsitt 10-gångers kort av hundägarna. Really nice, skulle varit roligt att bli längre.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, för om en timme ska jag åka iväg till Karis för att plocka upp Eve, sen ska vi köra iväg till Åbo för lite party party och mys med Nixo. Ska också hinna träffa familymembers medan jag e där. Imorgon e det att köra iväg till Helsingfors för att flytta tillbaka till Tölö. Yessss. Can't wait. Och sen e det bara lite på en vecka kvar tills skolan börjar igen. Can't wait! Ska bli så sjukt roligt, tro det eller ej..









Kan man bli sötare?


Kommentarer
Postat av: Mii

Jag tror inte det! :) (att man kan bli sötare alltså:)

2010-02-19 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0