OS.



Jag vet ärligt talat inte vad som hänt med mej, men jag kan inte få nog av OS. Aldrig tidigare har jag varit ens det minsta intresserad av det, men nu, av någon underlig anledning, e jag som fastklistrad i allt från skidning till ski cross. Craazy. Även om Finland suger alldeles totalt.

Inatt ska jag och John ha kisastudio här hemma då det kommer 3 väldigt intressanta hockeymatcher. Eller väldigt intressanta e väl lite att överdriva, men intressant. Vi har slått vad om hur ställningarna kommer att se ut, och den som har närmast rätt kommer att få bjuda förloraren på mat någonstans. Shait. Jag kan inte precis påstå att jag vet någonting alls om ishockey eller alla dessa lag. Vet inte ens varför jag gick med på något sånt. Suck.

Men nu ska jag ivf fortsätta se på skidningen och hoppas på att Finland inte förlorar, det e allt man kan begära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0