Skönt veckoslut.




Jag har ett väldigt roligt veckoslut bakom mej. Har fått festa med två av mina närmaste vänner i Åbo, vi hade det så otroligt roligt att jag inte kan förstå. Körde från Åbo via Karis till Helsingfors för att flytta alla Matildas saker samt en del mina saker till Tölö. Har sedan packat upp, städat och grejat i lägenheten för att Matilda ska komma till ett någolunda städigt hem när hon kommer från Sweden. Nu e det mindre än en vecka kvar tills jag flyttar tillbaka till the city. Det ska bli så roligt och jag kan inte vänta.

Idag vaknade jag och john kl 07.00 på morgonen för att se Finland vs. Sverige. När Sverige gjorde sitt tredje mål bestämde jag mej för att sova igen, annors skulle jag ha blivit så otroligt förbannad. Nästa gång jag vaknade var kl 13.00. Sköönt.


Förövrigt har jag pysslat lite med mina smyckestillbehör och bara chillat. En väldigt skön måndag. Imoron måste jag nog dock lite ta mej själv i kragen och få något mer produktivt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0