Bla bla.



Har ett väldigt avslappnat veckoslut bakom mej. Har i princip gjort ingenting förutom slöat och myst, vad e bättre än det. På fredagen hade jag och Matti planerat på att fara ut och festa lite, men efter de usla tenten var min fiilis osm bortblåst så vi bestämde oss för att hyra film och äta godis istället.

På lördagen var det en sväng via hyresvärden som gällde, och sedan åkte jag till Karis. Där blev jag bjuden på mat av min underbara john som vet precis hur han ska passa upp mej. Efter det har jag gjort absolut ingenting. Och det har varit så förbaskat skönt.

Idag har jag lyckats vända min dygnsrytm totalt i och med att jag vakade hela natten för att se på Oscar-galan igår. Nu ska vi se om jag lyckas få sömn överhuvudtaget idag. Suck och stön. Imoron e det dessutom dags för storstädning här på Rosavillagatan, eftersom att det nu lätt skulle kunna jämföras med en svinstia. Helt crazy smutsigt e det för tillfälle.

Nati natii.

Kommentarer
Postat av: Mii

Om du har extra tid någon gång nästa vecka så vore det kul med en dejt :)

2010-03-09 @ 19:45:28
Postat av: hanni

absoluttt, time is all i have ;)

2010-03-09 @ 21:54:45
URL: http://hanois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0