Lifehouse.

Ligger i soffan i samma ställning som jag nu legat i stort sätt hela dagen. Matilda har, som vanligt, gått och sova redan så det här e min egna kvällstid då jag får lite lugn och ro från den fjanten. Känner mej riktigt dålig, halsen svider som aldrig förr och feberkänslan känns på kommande. Vilket jävla oflyt då det närmar sej en hel del roligheter.
Allt roligt börjar med morgondagens St. Patricks-day firande på Molly's. Kommer att bli verry nice. Får lov att tråtta i mej 2000 mg burana före om det inte känns bättre då.
Nu ska jag fortsätta spela Solitaire, som för övrigt blivit min nya obsession, samt lyssna på härliga toner av världshistoriens bästa band. En biljett till deras keikka och mitt liv skulle va fulländat.

Kommentarer
Postat av: Mii

Lifehouse är skönast<3 Om du någongång får en biljett till deras konsert, så se till att fixa en till mig samtidigt också :) Och hoppas att du känner dig friskare idag vännen! Puss

2010-03-17 @ 08:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0