robsessed.

Gårdagens brakarfest var en succé. Måste säga att dom vet nog dom där 50plussarna hur dom ska ordna en fest. Idag e det film och mys för hela slanten. Ett besök till Knäppen har vi givetvis också hunnit med, lite som en veckoslutstradition.
Nu känner jag mej dock sjukare och mer usel än på länge, så måste se till att vila upp mej ordentligt så att jag på onsdagen e på g igen, då e det nämligen dags för en liten roadtrip till Pampas. Ska bli great, och med mitt sällskap kommer jag inte att va uttråkad åtminstone.
E ännu också lite nöjd över mitt köp på fredagen, inte en chans att jag kunde gå vidare utan att nappa med mej det. Matilda e aningen i sitt esse. På tisdag e det robsessing day.

Kommentarer
Postat av: Mii

Haha, va e det där för box? :) (kanske jag smyger mig in på tisdag mer er;)) Puss

2010-03-21 @ 20:16:49
Postat av: hanni

du e mer än välkommen gulle! de e en thriller-film med robert i huvudrollen å sen en dvd som handlar lite om robert pattinson och hans liv. :) hehhe!

2010-03-21 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0