Say it ain't so.



Har inget speciellt givande att dela med mej idag. Första dagen i skolan idag sen nångång i mitten på december, det var riktigt roligt faktist. Jag e överlycklig att vi nu de kommande 4 veckorna endast har psykiatri, så otroligt passande nu när jag e i mitt esse med ämnet. Tror dessutom att jag nu vet vad jag vill jobba med i framtiden. Yess.

Förutom det fixade jag och Matilda langaton netti till oss idag, 40 mega blev det. Love Welho och deras erbjudande. Matilda och jag kommer aldrig att lämna lägenheten nu när vi har så ypperligt nät att ladda ner film efter film och serie efter serie. Loooovely.

Istället för att skriva något mer onödigt hit lägger jag den låt jag för tillfället håller på att sönderspela.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0